Garanti ve İade Koşulları
Garanti ve İade Koşullarımız
- Satın alınan ve kullanılmamış/hasar görmemiş ürünler Mesafeli Satış Sözleşmesi kapsamında 14 günlük cayma hakkı süresi içerisinde iade edilebilecektir. Cayma hakkının kullanılması sebebiyle meydana gelen kargo masrafı Şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
- Şirketimiz tarafından mamamax.com.tr üzerinden satılan her ürün için “yeme garantisi” verilmektedir. Bu kapsamda satın alınan Pronature markalı ürünlerin %10’u ve/veya daha az bir miktarı kullanılmış ise 7 gün içerisinde başka bir koşul olmaksızın iade edilebilecektir. Ürünlerin iadesine ilişkin kargo masrafları Şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
- Üyelikli alışverişlerde “siparişlerim” bölümden, üyeliksiz siparişlerde müşteri temsilcisi veya info@mamamax.com.tr adresi üzerinden iade talebi oluşturabilir.
- İade talebi oluşturulduktan sonra müşteri ile telefon, mail ya da hesabım bölümü üzerinden iletişime geçilir.
- İade talebinin onaylanması akabinde mail veya sms yolu ile kargo iade kodu gönderilir. İade kargolar yalnızca anlaşmalı olan Yurtiçi Kargo ile gönderilir
- Müşteri iade etmek istediği ürünlerin fatura ve varsa promosyon olarak gönderilen ürünlerle birlikte eksiksiz olarak iade etmekle yükümlü olup aksi halde iade talebi reddedilecektir.
- Müşteri iade etmek istediği ürünlerin hasarsız şekilde Şirketimize ulaşabilmesi için gereken özeni göstermekle yükümlüdür. İade edilecek ürünün özensiz paketlenmesi sebebiyle hasar görmesi halinde iade talebi reddedilecektir.
- Ürünlerin ulaşması ve kontrollerinin yapılmasının ardından iadesi onaylanan ürünlerin ücret iadesi en geç 14 iş günü içerisinde gerçekleşir. Müşteri hesabına hediye çeki ya da puan tanımlanması halinde söz konusu haklar 2 iş günü içerisinde hesaba aktarılır.
- Aşağıdaki hallerde iade talebi onaylanmayacaktır.
- “Yeme garantisi” kapsamında iade alınacak ürünler bakımından; ürünün %10’u ve/veya daha fazla bir miktarının kullanılması ve iade için belirlenen 7 günlük sürenin geçmiş olması
- İade olarak gönderilen ürün ile sipariş edilen ürünün birbirinden farklı olması
- İade olarak gönderilen ürünün hasarlı, eksik, bozuk, kırık, defolu, lekeli vb. nedenlerle kullanılamayacak durumda olması halinde.
- İade talebinin onaylanmaması halinde müşteri konu ile ilgili hesabım bölümü üzerinden, sms veya mail ile bilgilendirilecektir.